![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vill Du att B6 byggs och laddas upp? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 86.84% |
Tja |
9 | 11.84% |
Nej |
1 | 1.32% |
Antal röster: 76. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
http://www.jarnvag.net/index.php/vag...ersonvagnar/b6
Kolla översta bilden, tror den placeringen gäller alla vagnar, fixar en bild så fort jag kan. |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Har monterat "de gula" skyltarna idag. Hoppas dom sitter där dom skall?
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Skall endast sitta på höger sida av vestibulen, kan nog även minskas lite i storlek, annars ser det väldigt bra ut!
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag instämmer med Ekankal; Har den här vagnen i sin naturliga storlek en toatanke eller tömde den på rälsen? I så fall ska det väl finnas sådan skylt som jag har satt på min toastol hos mig. Lyckligvis står tåget aldrig still utan man får göra vad man behöver när man vill.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag vet inte om den skylten fanns på 50-talet men det är möjligt. Har sparat bilden så får vi se om någon vet?
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Gjort en textur av din bild så får vi se om den kommer till användning - än en gång tack!