![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har jämfört Brick station large och SWE mellan. I bilden till vänster, Brick large, har jag sänkt stationen så att plattan inte syns. SWE mellan har påtagliga likheter med Åmåls station. Utrymmet mellan station och spår kan skräddarsys efter behov. På baksidan en maffig trappa som leder till väntsalen, och som jag slitit på. Till höger lastintag för resgods och paket.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Korvtiger: Därför att mina scriptkunskaper är på väldigt låg nivå
![]() Nisse: Bra att de går att anpassa efter behov, med du kan ju vänta tills alla tre BJ-stationerna blir klara. Klass2 ligger inne för finjustering, och sen blir det Klass1 (som Åmål):
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag har ingen brådska, jag har livet framför mig - åtminstone ett tag till.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
... dvs. BJ stationer kl1, kl2 och kl4:
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
... tack vare Korvtiger
![]() ![]() Jag kommer att uppdatera de 6 SWE Station och dessutom ladda upp de 3 BJ Station. När stationen sätts ut är skylten blank men när man (?) öppnar property-rutan kan man fylla i det man önskar - Halleluja ![]()
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack för erat samarbete, Lennart och Korvtiger.
![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
... var i Trainztidens begynnelse stationer som Magnus Pohl förtjänstfullt gestaltade för allas vår glädje. Tiden är kanske mogen att förädla dessa pärlor?
Jag hoppas att Magnus inte har något emot att jag sätter mina hajtänder i dom ???
![]() |
#8 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |