![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag besökte idag Stockholm och fick äran att hålla ett kort samtal med Socialdemokraternas partiledare Stefan Löfven. Trevligt! Sprang senare på Centerns Annie Lööf, men henne höll jag mig på behörigt avstånd från...
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Känns riktigt bra just nu, skolan är klart, hann ta CE-kortet innan skolavslutningen och allt känns bra just nu, och framförallt, det är studenten om 15 dagar!
![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2014-05-21 klockan 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
För ett tag sedan vann jag årets 3D-modell på min skola. Det var såklart med mitt öresundståg jag ställde upp. Kändes riktigt bra faktiskt.
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator Senast redigerad av AlleDahlle den 2014-05-24 klockan 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Grattis, fy vad gött! Första egna körningen med släp utan handledare i högersätet är speciell. Sjukt läskig. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Ikväll spelar vi med bandet, tillsammans med andra akter, på ett evenemang kallat Rock mot Cancer. Allt går till cancerfonden! Fuck cancer!
![]() All That Maters på Soundcloud |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Grattis jockes till C-kortet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() Och Dson, ja nu jäklar får'u passarej! ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
STHLM Fields 2014 var helt fantastiskt och jag är fortfarande i högvarv efter ha fått se Metallica för första gången
![]() ![]() ![]() ![]() Slayer spelade på högsta volym av alla band det var grymt! ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Fast... Alla bor kanske inte i Stockholm...
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2014-06-01 klockan 18:47. |
|
![]() |
![]() |