![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vart ska man åka då då? Nej, sprit är inte enda skälet till resan. Men såklart man vill handla hem lite och ju billigare, ju bättre...
Är ganska bra priser i denna butik: http://www.rswo.lv/?m=4&l=se Och sen har jag hört/läst att man ska kolla i Rimi butiker, för dom har bra priser också!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2012-06-11 klockan 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tyskland har extremt billig sprit. Särskilt på Scandlines bordershops. Gigantiskt och asbilligt. Dessutom väldigt mycket svensk öl och cider.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tyskland ligger väldigt långt bort, när man bor i Sundsvall. Men jo jag vet, att det är bra priser där. När vi var till Berlin köpte jag 0.7l doppelkorn brännvin för ungefär 70kr och det var i en matvaruaffär...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Härligt!
Då slutar man nian idag om nån timme. Känns riktigt gött att börja om på "nytt"! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Fick 60 poäng på teoriprov för B-kort idag. (52 krävs för godkännande). Gick bättre än jag trodde med tanke på att jag aldrig satt en fot på trafikskola eller ens har körkortsböcker... Började läsa runt lite på olika gratishemsidor online i måndags kväll. Internet for the win!
![]() Då var det bara en enda liten detalj kvar innan kortet är mitt...
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Äntligen har man sommarlov!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() Detsamma här ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2012-06-13 klockan 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Och även ett tillägg till Micke L's inlägg: Var beredd på att du ska kunna fick parkera på gatan men även på en parkeringsplats. Dessutom kan jag tycka att du förlitar dig för mycket på dina vänner, de är väl knappast några körskolelärare som kanske varit trafikinstruktörer etc? Men det visar sig väl om du kuggar eller blir godkänd men om du nu kuggar så rekommenderar jag starkt att ta en eller flera lektioner i körskola, det är nyttigare än vad man kanske tror. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har då gått ut högstadiet med 300 poäng, känns rätt så lyckat iaf...
Åker till Berlin i augusti, det kommer bli kul! ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2012-06-14 klockan 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Den underbara känslan när något avancerat MSTS-relaterat faktiskt fungerar BÄTTRE än man hade hoppats!
![]() ![]() ![]() ![]() (Framgångsrik hopkoppling av min och Jans versioner av VBSR. Man kan nu köra hela vägen från Stavanger via Oslo till den andra änpunkten...) ![]()
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
igår så har min syrra tagit studenten! vi hade fest och våra kusiner kom så det var jättekul
![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-06-16 klockan 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |