|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Känns riktigt bra just nu, skolan är klart, hann ta CE-kortet innan skolavslutningen och allt känns bra just nu, och framförallt, det är studenten om 15 dagar!
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2014-05-21 klockan 22:34. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
För ett tag sedan vann jag årets 3D-modell på min skola. Det var såklart med mitt öresundståg jag ställde upp. Kändes riktigt bra faktiskt.
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator Senast redigerad av AlleDahlle den 2014-05-24 klockan 13:14. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Citat:
![]() Grattis, fy vad gött! Första egna körningen med släp utan handledare i högersätet är speciell. Sjukt läskig.
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
Ikväll spelar vi med bandet, tillsammans med andra akter, på ett evenemang kallat Rock mot Cancer. Allt går till cancerfonden! Fuck cancer!
![]() All That Maters på Soundcloud |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Grattis jockes till C-kortet
säg till om du vill låna min och dra en sväng längs avenyn!
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
![]() Och Dson, ja nu jäklar får'u passarej!
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare mrdaddydj
|
STHLM Fields 2014 var helt fantastiskt och jag är fortfarande i högvarv efter ha fått se Metallica för första gången
![]() ![]() ![]() ![]() Slayer spelade på högsta volym av alla band det var grymt! ![]()
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Medlem
|
Citat:
![]() Fast... Alla bor kanske inte i Stockholm...
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2014-06-01 klockan 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
hehe bor i paradiset på jorden... universums metropol.. solsystemets mittpunkt Göteborg
hehe här gäller 10 m innanför vallgraven och min bil är från kofångaren till bakersta delen på påbygget 10m...absolut inte längre...
|
|
|
|