Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-04, 16:03   #27
Victor S
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Victor S
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Schulz Visa inlägg
Tycker det är lite onödigt att lägga upp en ny tråd bara för att det angrips hit och dit. Det är nästan som om du, Rasmus, vill att folk ska fortsätta med sina personliga angrepp, för det är det detta verkligen är. Så du har bidragit till att nivån på forumet sänks ytterligare. Tråkigt värre!
Schulz, jag tycker du bryter mot Forumets regler genom att skriva så. Framför allt § 1 Forumetikett. Understryker det som jag tycker du gör fel på:

"§ 1 Forumetikett - Vi tolerar överhuvudtaget inget fult språk, du får gärna uttrycka dina åsikter men det finns andra sätt att göra det på utan svordomar och annat fult språk. Istället för att använda fult språk så går det bra att använda känsloikonerna för att uttrycka sina känslor. Ingen medlem eller moderator/adminstratör får offentligt attackera en annan medlem eller moderator/adminstratör. En personlig attack definieras som personlig, ras-, folkgrupps- och/eller könsbaserad förolämpning, förtal eller hånfull kommentar. Alla klagomål skall förmedlas till en moderator/adminstratör privat via meddelande och/eller e-post. Allt vi vill är att alla använder ett vårdat språk och är vänliga mot varandra."

De fetstilta orden är sådant som många här på forumet snubblar på. Jag har också brutit mot reglerna vid skrivandet av den här posten. Jag tycker reglerna borde ses över och kompletteras.

Jag börjar undra om medlemmarna hoppar över att läsa igenom reglerna innan de registrerar sig. Jag tycker man ska införa en "ruta" som säger till en gång per kvartal att det är dags att läsa genom dem. Rutan ska heller inte gå att klicka bort innan man har läst igenom reglerna.

Den här rutan ska komma upp individuellt för varje person, och efter fyra månader en gång till, för att hålla igång minnet och för att man ska ha en hum om vilka reglerna är.

Senast redigerad av Victor S den 2011-01-04 klockan 16:14.
Victor S besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37.