![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
@Totte
För att jag har påpekat reglerna förut, så då fick jag länken. Den finns i någon av moderatorernas signatur, men det är bara där, finns ingen länk via snabblänkar högst upp t.ex. Inte heller som en klistrad tråd högst upp i Off topic kategorin, där den borde finnas @Rasmus Det ger ju resultat! ![]() Om man jämför det du skrev sist (som svar till _gege) med det du skrivit förut, så ser det underbart ut! Jag läser med glädje dina inlägg om dom ser ut sådär ![]() Det är inte så svårt att klämma dig ett mellanrum mellan vissa meningar/stycken, det ser helt underbart ut ![]() @Schulz Tar det privat ^^ @Victor S Det finns ju ett problem i det du säger. Om man inte ska bryta mot reglerna som en användare, så behöver man ju någon annan som håller på att rensa upp. Jag vet att det är Joel och Olaf som rensar lite då och då. Finns det fler? För jag tror dom omöjligen kan orka läsa alla inlägg överallt. Det är nog rätt det du säger, reglerna behöver skrivas om/göra mer lättlästa. Jag tror inte en person på 13-14 hänger med på allt som står i reglerna. De måste bli lättare skrivna så alla förstår. Framförallt måste dom bli lätta att hitta till.