![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Kollade på familjens andra dator, och där fanns faktiskt inte rättstavning trots samma webbläsare (Firefox). Det är nog något annat som sitter i min dator, men jag vette tusan vad det är för program på den... Ska bli intressant att få veta vad som ligger bakom dessa "röda linjer".
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-01-02 klockan 20:45. Anledning: Förtydligande |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ni vet ju forumets regler innan ni registrerade, har säkert läst. Forumets regler Att registrera sig på detta forum är gratis! Vi insisterar att du följer forumets anvisningar och regler angivna nedan. Om du accepterar att följa forumets regler, bocka i rutan att du har läst och accepterar att följa reglerna samt tryck på knappen 'Registrera' nedan. Om du vill avbryta registreringen, klicka här för att återvända till forumets index. Trots att administratörer och moderatorer på Svenska 3D-Tåg - Forum kommer att försöka hålla alla oacceptabla inlägg borta från forumet är det omöjligt att granska alla inlägg. Alla inlägg uttrycker den enskilde författarens åsikter. Varken administrationen av Svenska 3D-Tåg - Forum eller Jelsoft Enterprises Limited (utvecklare av vBulletin) kan hållas ansvariga för innehållet i något inlägg. Genom att acceptera dessa regler garanterar du att du inte kommer att posta några inlägg som ä obscena, vulgära, sexuellt orienterade, uttrycker hat eller hot mot andra, eller på annat sätt bryter några lagar. Administrationen av Svenska 3D-Tåg - Forum reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga ett ämne av vilken anledning som helst. __________________________________________________ ____________ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Men i skolan så är det ju riktiga arbeten och då lägger man ju ner mer tid på att stava och läsa igenom det man skrivit än när man gör inlägg här. Arbeterna tar ju flera dagar ibland till och med veckor så klart de blir bättre en ett inlägg här. Tycker ni gnäller väldigt mycket på oss i skolan nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
@Totte
Det där är bara standard saker som står på varje forum av denna typ. Dessa regler är inget som flertalet bryr sig om Detta är forumets regler http://www.e-buzz.se/forum/view.php?&pg=regler Som för övrigt är helt omöjliga att hitta till. @Rasmus96 Vad är skillnaden mot skolan och här? Jag har ingen aning om hur du är som person, det enda jag kan avgöra det på är hur du skriver. Om du inte bryr dig om att skriva bra med skiljetecken, stycken samt med en så korrekt svenska som möjligt, så kommer jag inte bry mig om det du skriver. Jag är inte heller ensam som inte skulle bry sig om det. Det är helt hopplöst att sitta och försöka lista ut vad någon annan menar. Framföralllt så blir man trött av att bara se rad, efter rad, efter rad med text. Det tar max 2 minuter att läsa igenom ett inlägg, sen säg 2 till om du hittar något stavfel, så svårt är det inte. Ta den tiden, det är det värt Först på gymnasiet så börjar de flesta förstå vitsen av att skriva bra, uttrycka sig rätt osv. Det tycker jag garanterat inte du ska göra. Det är inget fel på dig! Ta till dig istället av tipsen du får, så lovar jag att fler uppskattar dig. Du är värdefull, du är viktig!
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2011-01-02 klockan 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
Visst kan man ta till sig tipsen Men jag skriver bara. Varför bry sig allt behöver inte vara perfekt i alla inlägg. Varför så petig men jag skrivde att alla kunde gnälla på allt här så får väll stå ut med det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |