|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Daniel: Är det inte den som finns i tråden precis under denna tråd som man kan ladda ned?
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
morr, vem flyttade detta tråd, aja tilläggas kan ju att trainz versionen finns på:
http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=11788
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Hittade en zip i min dator med en snygg transformatorbyggnad i 3ds-format, men undrade som tusan vem som gjort den...
Zippen innehöll, förutom 3ds-filen och textur, en readme-fil, som var helt tom nämligen... Som tur är, så finns det unga friska hjärnor som minns inlägg på forumet, tack Json för tipset hit... Så, Leoj, tror att readme-filen är helt tom... Hade tänkt att den här byggnaden blir finfin i MSTS oxå, nu vet jag vem skaparen är, så rätt credit kommer med. Du får gärna skicka mig din riktiga readme-filen, så den kan följa med objektet, om det är ok att den i oförändrat men konverterat skick kan läggas upp på banbyggarna för MSTS? Och, stort tack till att du delar med dig käll-filen, det uppskattas verkligen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
Bilden som du laddat med är alldeles svart det syns inget, eller är det bara jag som inget ser?
Mvh Jonni |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Tar mig friheten att lägga upp en bild, med lite dagsljus på...
Senast redigerad av Mazz den 2006-08-06 klockan 20:30. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
hm... klantade mig lite
![]() hade en fil som hette readme.txt och en annan som hette readme.txt.txt ![]() gör som ni vill, så läng mitt namn står kvar som skapare ![]() aja, men nu är filen korrekt...
|