![]() |
svensk transformatorbyggnad (3ds källa)
2 bifogad(e) fil(er)
Gjorde denna modell för trainz, men släpper filerna fria för att alla ska få glädje av den (typ konvertera till något annt spel ex. msts)
jag har gjort byggnaden efter egna gissningar, orginal texturerna kommer från vår kära fotograf Bengan. Byggnaden är fri att använda för konverting till andra spel (dock skall mitt namn så kvar som orginalskapare). Ska filen användas i publicerings syfte eller något annat så skall detta enbart göras med mitt samtycke. 1 st 3ds fil 1 st textrufil (tga) 1 st readme fil |
Gör en CDP så man kan ha den i TRS.
|
Daniel: Är det inte den som finns i tråden precis under denna tråd som man kan ladda ned?
|
morr, vem flyttade detta tråd, aja tilläggas kan ju att trainz versionen finns på:
http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=11788 |
Hittade en zip i min dator med en snygg transformatorbyggnad i 3ds-format, men undrade som tusan vem som gjort den... :o Zippen innehöll, förutom 3ds-filen och textur, en readme-fil, som var helt tom nämligen... Som tur är, så finns det unga friska hjärnor som minns inlägg på forumet, tack Json för tipset hit... :D
Så, Leoj, tror att readme-filen är helt tom... Hade tänkt att den här byggnaden blir finfin i MSTS oxå, nu vet jag vem skaparen är, så rätt credit kommer med. Du får gärna skicka mig din riktiga readme-filen, så den kan följa med objektet, om det är ok att den i oförändrat men konverterat skick kan läggas upp på banbyggarna för MSTS? Och, stort tack till att du delar med dig käll-filen, det uppskattas verkligen! |
Bilden som du laddat med är alldeles svart det syns inget, eller är det bara jag som inget ser?
Mvh Jonni |
1 bifogad(e) fil(er)
Tar mig friheten att lägga upp en bild, med lite dagsljus på... :)
|
hm... klantade mig lite :)
hade en fil som hette readme.txt och en annan som hette readme.txt.txt :) gör som ni vill, så läng mitt namn står kvar som skapare :) aja, men nu är filen korrekt... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:39. |