![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Mja, jag tycker int om att joxa med fistående objekt så jag kör nog med min lösning. den är enklare att hantera! Man får aldrig överstiga 40 m med dessa för då upprepar de sig. Min tanka var att man sätter ut stolpen en bit bort vid sidan av 32-trådars ock sen drar in och snäpper fast den mot 32-stolpen. Sen ansluter man en ledning med lika många trådar bakifrån till trådstolpen. De växelomläggare som sätts ut är ju lätta att ta bort!
Visst kan jag fixa en ledning utan stolpar som scenery spline, om du anser det nödvändigt???? Jag laddar upp min senaste "Track"-version i DL, så kan du testa vad den duger till!