![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dom saknade tillbehören för SJ Pb Snälltågslok i post 16.
Länk till MediaFire nedan. https://www.mediafire.com/?9gqi48t6iweugqx Sådär. Nu tror jag, att jag har fått med allt som saknas i dom brutna länkarna i Lennarts tidigare inlägg för alla malmlok och malmvagnar. Skulle det vara något som jag har glömt. Så får ni hojta till, så får vi försöka fixa det också.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Hov. Der mangler noget. Malm Lokomotiverne litra oa, Of og Pb, Både A og B Mangler deres enginespecs. Uden dem Kan de Ikke Køre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Det är troligen dessa 3 saker som saknas för dig.
Lennarts koppel STL Koppel 3.3x som jag glömde packa ihop. Sen Svenolovs STL Script Library 3.12.4.b6 och STL Trainz Monitor 3.12.4.b3 Dessa saker ville jag inte först lägga upp, då Svenolov kommer med uppdateringar ibland och då är risken stor. Att dessa blir bortglömda i denna tråd, när nästa uppdatering kommer. Men jag lyckas för närvarande inte att hitta dessa på Forumet för nedladdning. Så jag lägger upp dom ändå, men kommer att radera dom. så fort jag hittar dom som Svenolov själv har lagt upp.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jeg Mener disse Her.
Unknown Location: <kuid:328014:1252> Unknown Location: <kuid:328014:1263> Unknown Location: <kuid:328014:1260> |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Då tar vi lite blandade enginespecar för malmloken i en cdp-fil, så får vi hoppas att allt är komplett till Lennarts malmlok och malmvagnar.
![]() |
Taggar |
ellok, kalkvagn, laster, malmvagn |
|
|