![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
|
![]()
Hej Bönan, hej Adde
Jag tänkte bara att ger Adde lite hopp, för jag bygga sen 2011 och vet att det behöva mycket tålamod att kämpa sig igenom all längtan att ser sitt , äh, säga vi konstverk, äntligen (nästan) färdigställd. Och det kan man säga, det blir aldrig färdig. Tack Bönan att jag får fråga om jag behöva information. Den viktigaste fråga är väl den : Om jag ställa ett hus på min sträcka och det ser ut som i verkligheten missakta jag då några rättigheter ? Trafikverkets hus i Borlänge till exempel byggde jag med mera våningar, lite bredare och lite andra färg. Får jag det eller måste det ser ut som i verkligheten. Det är huvudfrågan hela tiden. Rättvik får i några, så där fyra, fem år sitt tredje spår tillbåka, även om jag har ingen aning ser jag att kapazitäten är på gränsen. Så är det hos min Rättvik framtiden, som redan finns. Hälsningar av Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Nu har jag installerat om Dalabanan 3 gånger och fortfarande sluter RS(2015) funka när jag forsöker ladda rutten. Och inte ett ord får man om varför RS stänger sig
![]() (Fick dock också ett felmeddelande när jag forsöker isntallera rutten men endå visas den i menun.) Är jag den enda som upplever detta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Du måste ha den här installerad: http://store.steampowered.com/app/20...snr=1_7_15__13
Den är hjärtat för att rutten överhuvudtaget ska fungera! Dessutom är det viktigt att veta att rutten är endast att testas av erfarna användare, och inte av nya användare. När jag släpper en skarp version av rutten så kan alla ladda ner den. Därför så skickar jag rutten endast genom PM.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tack för att du tar dig tid att förklara detta för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Adde!
Du fick igår PM av mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jo, jag är medveten om det!
Du får rutten när jag har plattat till den ombyggda delen mellan Ornäs och Hinsnoret, samt banka till Hinsnoret-Falun... Kan ta några dagar beroende på motivationen...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Du fick PM för två dagar sen av mig. |
![]() |
![]() |