![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Du fick PM för två dagar sen av mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jag vet. och jag har läst det! Måste jag svara på PMs inom kort tid, eller? :/
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Var ett tag sedan jag färdigställde alla spåren med bankning och mjuka lutningar. Lite småfix behövs nog...
Iaf. Idag tog jag hand om banan så sträckan förbi Domnarvet har fått kontaktledning. Mer kontaktledning lär nog byggas på längs med banan så småningom...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kontaktledningsarbetet fortsätter...
Korrekta stolpar Domnarvet-Ornäs klart! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu är all kontaktledningsarbeten ute på linjen helt klara, inkl. Ornäs, Hinsnoret och Domnarvet. Jag har börjat med Faluns bangård och måste Tacka newS som har ställt upp med att ta fram de speciella kontaktledningarna som falun spår 1 & 2 har över sig
![]() Men det är fortfarande ett stort pussel att få detaljerna och tråden på rätt plats, vissa bitar är för stora och passar inte så bra utan att det blir fult. Men men, när det är klart så blir det signalarbeten. Sen är banan i helt körbart skick efter förebilden, då är det bara landskapsbygget som återstår innan min första version av dalabanan-Mälardalen är klar! Det är som vanligt som gäller, vill nån erfaren TSare testa denna build av banan så hör bara av er per PM så lägger jag upp den för nedladdning på min hemsida. ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-11-24 klockan 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Fortsatta arbeten pågår... Trots att huvudlinjens kontaktledningar är klara så är den stora utmaningen bangårdarna. Jag bröjade med Falun, men har alltmer lagt ner energi på Borlänges sydvästra utfart och det har nu fått infartssignaler från både Ludvika och Avesta in till personbangården.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Bra gjort, Adde! Jag vet att det är extremt jobb att fixa kontaktledningar över mycket spår och växlar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|