![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 345
|
![]()
Ny version av S1 1912:
1. Ny engineConfig där loket med STOR möda kan dra ett 1000 tons i 30 km/t på PLAN bana. (G2 1414 orkar 14-1500 ton i 30 km/t på PLAN bana) Mätningarna utförda under CABMode körning. I och med engine ändringar måste ni från och med nu ge akt på vatten nivån i pannan när ni kör i CAB MODE. Glöm därför INTE I tangenten för att fylla på vatten och O tangenten för att stänga av. Alternativ: I hytten aktiveras injektorn. Detta senare ger snabbare utslag. Ge också akt på trycket i ånglådan (Steam chest). Lek då med fyllningsgraden. 2.Röken har också ändrats 3.Liksom hytten vars 2 manometervisare för ångtryck nu ger mycket bättre precision. lok: http://www.mediafire.com/?5agi56g2jtja3bf OBS ny hytt: http://www.mediafire.com/download/er...k_Interior.cdp |
![]() |
![]() |