![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
4st hus till, som hör hemma på Elvägen i Tillberga.
![]() |
#2 |
|
![]()
Fler hus, utav samma sort. Lite tjatigt kanske. Egentligen så är det kedjehus, så jag har gjort varje hus fristående för att öka mångfallden.
Sen alla husen tillsammans som kedjehus med nr. 2-22 på Elvägen som med Elvägen 1-11. Sen har jag även slagit ihop dom båda, så att alla hus från Elvägen är tillsammans. Men dessa cdp-filer är för stora för forumet och är istället på väg till DLS.
![]() |
#3 |
|
![]()
Lite blandat från SketchUp.
![]() |
#4 |
|
![]()
Lite mer blandat från SketchUp.
Limhamn Cellos Glassbar, där blev cdp-filen för stor för forumet. På väg upp på DLS istället.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2013-03-10 klockan 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Har alltid varit väldigt förtjust i kyrkor och väderkvarnar och har svårt att låta bli att stanna, för att titta på dom.
Hittade en väderkvarn från Strängnäs, men fick problem vid konventeringen till Trainz. Vingarna ville inte följa med, utan det blev bara vita pinnar utav dom. Så jag skickade över grejerna till Lennart igår kväll och undrade om han hade någon lösning på det hela. Nu på morgonen, så låg det, en cdp-fil i min mail med väderkvarnen, med animerade vingar. Skulle nog våga påstå, att denna väderkvarn är i nuläget, den snyggaste svenska byggnaden i Trainz. Men det kanske bara beror på, att jag är väldigt förtjust i väderkvarnar. Ett stort TACK, till Lennart, för hjälpen med denna väderkvarn. Bild 1, som hon såg ut i SketchUp. Bild 2, efter konventering. Bild 3, efter att Lennart har satt sina magiska fingrar på henne.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2013-03-11 klockan 13:54. Anledning: NY CDP-FIL FÖR KVARNEN. LENNART HAR BANTAT NER KVARNEN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Mer blandat från SketchUp.
Byggnaden från Gävle (första bilden), där blev cdp-filen för stor för forumet. Var många texturer i den och dessa hade nog kunnats krympas ner ännu mer, men det får ni göra själva så länge. Den är på väg till DLS i.a.f.
![]() |
#7 |
|
![]()
Några byggnader från Ockelbo, Källsjön.
Husen kommer som grupp också, men cdp-filen är för stor för forumet, skickad till DLS.
![]() |
Taggar |
bilar, hus, sketchup |
|
|