![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är de rätta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Tack Totte som mejlade vagarna till mig så nu kan jag köra "Roa på morran."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Jag saknar de samma vagnarna.
Rutten är riktigt snygg synd bara att de råkar fattas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här är filen ni alla som saknar. Fildump upphör imorgon kl 19.56. http://www.fildump.se/?file=tmp_9022...12-shimmns.zip Skriv gärna när ni har hämtat.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-03-01 klockan 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack så jättemycket Totte!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
De som har kjøpt RW før Train Simulator 2013 skal ha shimmns vognene, og GC vognene mine er et tillegg som ikke vil fungere hvis du ikke har det som står i Read-Me … At Totte legger ut vognene slik er ikke noen god/riktig løsning, selv om det "løser" problemet for mange, men da vet alle hva slags vogner det er snakk om
![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() ![]() Stort Tack Totte Jag såg att det andra jag saknar är borta pga uppdatering men jag undrar om du kunde skicka via mail eller annat sätt dom gamla vagnarna "Sgmns-W" Tack på förhand
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Däremot själva texturen på vagnarna och dess copyright är nog bara du som kan avgöra. ![]() Men hurvide det är fel eller rätt beror ju på vem som laddar ner det i sånna fall. |
|
![]() |
![]() |