![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Helt rätt LAn
normalspår är en styggelse enl. mig....
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Jag tror inte man behöver bry sig om dessa. Bron verkar fungera hur bra som helst i TS12. Det enda är att spårriktningen blir omvänd mot hur man lägger ut bron, men det spelar ingen roll, eftersom det ändå är på vilken sida man vill ha gångbanan som bestämmer åt vilket håll man drar bron.
Detta är en verkligt snygg bro!! ![]() ![]() Efter att ha provat hur den ser ut, bestämde jag mig omgående för att den ska in i mitt sydtyska fantasilandskap under uppbyggnad. Alla broar är på plats där, men det blir ett jättelyft att ersätta någon eller några av de unkna stålpelarbroarna jag fått hålla till godo med, med detta smäckra smycke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
för att du postar i RÄTT tråd!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
URSÄKTA, att jag råkade skriva i fel tråd......
Även om jag varit medlem sedan 2005, så har jag just börjat att bygga igen och vara aktiv här i forumet. Det är solklart vart man skriver eller frågar saker för dig som "bor här" men som sagt jag är "ny"... Sorry Christer |
![]() |
![]() |