|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
... men med potential. En hel del felvända polygoner och annat måste fixas först, sen får vi se??? Jag tror Ekan vet var denna ligger
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
...kanske kan bli till Trainz om inspirationen får fart? Bifogar en bild från Google Earth. Och när jag ändå är ute och Gävlas finns ju denna rikskändis också på 3D Warehouse:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2011
Location: Uppsala
Posts: 852
|
Hej
Ja med en framslumpad animation, och ni vet ju vilken..........
__________________
MVH / BjörnL |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Quote:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Det är nåt blask som heter Gevalia vi dricker, tror det är halmrostat!
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Quote:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Join Date: Dec 2009
Location: Malmö
Posts: 2,055
|
LAn: Min spontana reaktion: Ha ha ha ha!
Kan inte hjälpa det, från hjärtat via strupen. Nisse |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Det är ett riktigt "flåsjobb" att försöka rätta till Gefle Central. Det vär så mycket dynga i originalet från Ketcupflaskan så jag har måst byta ut det mesta. Texturerna har jag försökt förbättra så gott det går, men det går långsamt fram. Idag satte jag dit de första nightwindows. Jag vet inte om det är lönt att fortsätta arbetet, intresset verkar svagt!? Säg vad ni tycker, ärligt, är detta nått att fullfölja???
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Huddinge, Sweden.
Posts: 6,380
|
Intresse finns från min sida, men om det är värt allt detta extrajobb för dig, så vet i katten om det är värt det. Tycker du att det är OK och roligt, så kämpa vidare med henne. Men om det känns som pest och pina, så släng in handduken och ge dig på något annat.
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Oja! Håller helt klart med Bengan, det måste vara kul för DIG! För oss är det självklart kul med stationsbyggnader, men det måste, som sagt, vara roligt för dig också att göra det.
__________________
//Joakim Wahlberg Last edited by Jockes; 03-08-2012 at 10:06 PM. Reason: Ändra fel inlägg... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem
|
Jag håller absolut med Bengan
![]() ![]()
__________________
jag Kan ha spår av Dyslexi SILJANS BANAN!![]() !
|
|
|
|