![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
LAn: Otroligt fint, falsat plåttak, snickarglädje och allt annat. Har lust att knalla in och köpa en enkelbiljett till närmaste station.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Det blir väl en enkel till Mariefred eller snart till Taxinge då. Jag har jobbat på idag och Läggesta går nu till bjornl för okulärbesiktning! Jag gör den med ett minimum av skyltar så den blir användbar som station varsomhelst. Självklart skrivbar stationsskylt! Sen lägger jag två nivåer av skyltar, en för lite allmän landsortsstation och en för ÖSlJ som det ser ut idag och jag skall försöka knöla in det så man kan ändra via propertyrutan.? ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Riktigt vackert stationshus det där! Lika vacker här, som i verkligheten!
Supersnyggt byggt Lennart! ![]()
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
det börjar bli trångt på mina banor.. men det är inget problem... Svenskt material rules... eller hur?.. ska bli kul att se den i "Down-loads"...
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Stina
Jag tror LAn har den klar alldeles snart. För jag provkör releasekandidaten just nu. ![]()
![]() |
#21 |
Veteran
|
![]()
Jodå, det gäller bara att bjornl och jag blir nöjda. Sen vill jag gärna försöka skripta reklamskyltarna så att man kan välja 3 nivåer av reklam - basen blir då bara de blå emaljskyltarna för "Väntsal", "Biljetter", "Expedition" och den suddiga tidtabellskylten. Steg 1 blir några få skyltar på framväggen och steg 2 full ÖSlJ-skyltning.
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Läckert!
![]()
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
hHj
Så här kan det se ut numera i Läggesta Nedre. Jag misstänker att det inte dröjar många timmar nu innan LAn låter er lägga händera på sin läckerbit.
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-02-18 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Veteran
|
![]()
I detta har bjornl alldeles rätt, skall bara justera reklamskyltarna. Nu när bjornl har kommit med godsmagasinet kunde jag inte låta bli att göra det antika cykelstället som står mellan stationshus och godsmagasin. Det är en skriptad variant där man kan sätta in 16(?) olika kombinationer av cyklar m.h.a. propertyrutan. Om ni tittar på bilderna fattar ni nog principen! Eller är jag ute och cyklar helt och hållet
![]() Har gått till bjornl för slutsyning!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-02-18 klockan 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
lägger inte ut så mycket superlativer.. utan använder mig av .. "jättefint".. och man blir ambivalent i valet av stationsbyggnader.. men detta får ses som ett "I-landsproblem..
Tack alla inblandade..!!
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Lysande fint - igen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Glöm det hela.
Problemet är löst. Hytten är en gammal beta ja! Ta bort den! X9hytten har nr 100231 numera Läggesta Nedre har 100230 Glöm detta, Lennart har svarat i den andra tråden. (Avvakta att ladda ner Läggesta nedre stationshus, tills Lennart har återkommit med svar i tråden.) Anledning se i länken nedan. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=115 .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-02-19 klockan 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag litar på CM som återanvänder borttagna kuids efter ett tag, men förtår Bengans oro, men det finns nog ingen anledning! Om Bengan kollar "View dependant assets" så borde det inte vara några om han inte har kvar gamla betor av X9, som han i så fall bör ta bort!
![]() |