![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Är det någon som har en fungerande tunnelbana med C20? Jag hade i alla fall ett hyfsat fungerande C20-tågset för en tid sedan - men inte längre. Nu lyser det rött i listan och inget dyker upp på rälsen (eller skärmen med för den delen). ![]() Trainz 2010 build 44088 har jag. Måste jag uppdatera till högre build? Borde inte det.... Eller snarare vill inte, har bara haft strul ändå. Fungerar inte heller i Trainz 2012. Där är det röda utropstecken och det saknas texturer på allting. Vill inte låta som en gnällspik - men jag har bara haft motgångar med mina Trainz. Saknar också en "city-terminal" som var min T-central. Den är borta. Var skapad för Trainz2004 och försvann när jag uppdaterade till patch 44088. Nu måste jag riva halva stan för att bygga om en ny T-central. Och med det river jag andra halva också för att lägga om Central-stationen. Mycket jobb som går förlorat. Hälsningar