![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]()
Hello
![]() Have problems with the fourth VBSR At km 86, between crashes I darbu and Krekling Train Simulator. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
Jan! Rutten blir bara bättre och bättre,så fortsätt så blir det bra ska du se.
![]() ![]() ![]() jaj69 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
P.S. Her er noen bilder fra Breland.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hi Jan
By Route Explorer I launch from Oslo to Kongsberg. Krekling just before and after crashes my Train Simulator at Km / mile 86th Have it copied as described in Routes. Have previously VBSR 2 and 3 installed and they work fine. Use other routes that work. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hei JKriste2
jeg har nå oppdaget at Venesla stasjon Spor 2 er for kort for 8 vg og 7 vg er det mulig å gjøre noe med det
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Spor 1 og 2 på Vennesla er 411m noe de er ca. også i VBSR. Mens platform til spor 1 er kun 98m og platform mellom spor 1 og 2 er på 138m noe de er også i VBSR.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jeg ser at jeg hadden skrive feil jeg veit at spor 1 og 2 fra veksel til veksel er lang nok men jeg tenkte mest på platform 2 som er kort om du ikke endrer det så er ikke det noe krise jorda går ikke under for det
på bilde 1 så er loket helt i enden av perongen mens vogn 7 står da utenfor med en dør på bilde 2 så er vogn 7 så å si kant ikant med platform da er lok og litt av vogn 1 ute fra perongen men som sagt om du ikke endrer det så er det ikke noe krise (dette er vogn sammen setnigne til Tog 80)
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Try to run the file editroute.bat inside the route folder. That will add catanary wires to all unelectrified sidings in the route, but it might fix the problem.
![]() Förresten, när vi har snackat lite om för kort plattform, ska inte plattformarna vara lite längre i Hokksund? I NRK:s film från Bergensbanen ser de väldigt långa ut. ![]()
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
de på Hokksund er lange men hvor lange de er på VBSR det har jeg ikke tenkt på
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hallo
Habe editroute.bat ausgeführt im Ordner. Scheint jetzt zu funktionieren. Werde fortfahren bis nach Kongsberg. ![]() ![]() Danke ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Sorry English
![]() Hello Editroute.bat have run in the folder. Seems to work fine now. Will continue to to Kongsberg. ![]() ![]() Thanks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |