![]() |
Vbsr4
6 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Siden TrainSim.no fremdeles ligger nede legger jeg ut noen nye bilder og informasjon fra min rute. Innkjør til Herefoss 310Km fra Oslo S. |
Citat:
|
Hei dette ser veldig bra ut. Gleder meg til flere bilder.:ber::tumme_upp:
|
Väldigt snyggt! Blir det släpp av rutten när du kommer till Kristiansand?:)
|
Citat:
|
Ok :)
|
Citat:
|
Flotte greier, Jan!
Syns Herefoss ble en veldig flott stasjon! |
6 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet litt nærmere Kristiansand.
Bilde 1 til 4 er fra Fidjetun stasjon som idag er nedlagt. Bilde 5 0g 6 ser vi fidje gård. |
Hej!
Va fint bygge du har gjort! :tumupp: Du tänker väl fortsätta till slutstationen? Jag gör det med min rutt, för det är mycket mer som skall byggas utanför Göteborg. |
Citat:
|
:tumme_upp:Flotte bilder Jan og flotte bilder på trollahattanrutten din Totte:tumme_upp:
Jeg lengter som et barn etter begge storverkene deres:tumme_upp: Mange takk til Dere:applad: |
Oggevatn
5 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Oggevatn denne stasjonen er nedlagt idag, men det er fortsatt kryssingspor her. Så Kristiansand kommer nærmere.
|
Hej!
Trevligt landskap! En sak jag bekymrar mig om BM73. De fungerar inte som AI. Hoppas att tågbyggaren fixar felet. |
Hej JKriste2!:) En fråga bara, Askerbanan håller ju på att byggas ut till Lysåker och ska väl vara öppen för trafik någon gång under 2011. Kommer du att bygga om rutten så det blir med? Skulle vara väldigt kul i så fall!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:46. |