![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
"Det folket vill ha är det vi är skyldiga att ge dom!" - Karl Marx. Välkommen hem till den s.k. markanadsekonomin!!!
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Är väl bara trött, men jag förstod inte riktigt det där.
Jag menade naturligtvis inte att jag trodde du eller någon annan skulle ägna sig åt sådant där, jag var lite väl inne i det jag skrev och hettan av dåliga erfarenheter. Tror nog också att 3D OC säkert är ett bra program om man använder det rätt, syftade mer på andra, lite tyngre grejer vars namn jag låter bli att nämna.
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Vill du, så får du gärna utveckla vad du skriver här. Jag förstår i vart fall inte helt hur du menar med ditt inlägg. Jag är själv väldigt positiv att dela med mig av konstruktioner man gör, så det kan komma kollegor med andra simulatorer än vad jag själv har tillgodo. Därav t.ex. min placering av 3D-modellering i det generella forumet. Jag skulle dock bli starkt missnöjd om mina modeller skulle dyka upp för nedladdning i modifierat skick. Inte för att jag missunnar andra nöjet att modifiera något så det kanske passar bättre för deras bruk, men jag vill ju gärna bli tillfrågad när en sådan operation händer. Det är skillnad med ett statiskt föremål, den är ju upplagd för att användas i en rutt och behöver inte få nått särskilt tillstånd för det. Det är ju syftet med uppladdningen. Så tycker i alla fall jag och så som jag uppfattar sealpower, så är det i stort lika uppfattning. En 3D backwards engineering kan visst vara användbar, men så länge användningen inte inkräktar på vem_som_faktiskt_byggt_modellen, så är det finemang. |
|
![]() |
![]() |