![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tycker det är oturligt att du haft så mycket trubbel med steam, hawk! Jag har inte haft några problem alls när jag köpt saker från steam.
en sak kan jag hålla med om, det är dumt att man inte kan köpa grejer från RS.com på skiva, däremot kan man köpa addons på andra sidor där man får det på skiva. tycker steam är helt ok eftersom man snabbt kan köpa ett tåg osv som man vill ha. ang. paywere/freewere så är det ju samma sak i alla simmar? klart det finns saker att köpa till rw, men det finns ju så mycket gratis också! för att inte tala om news underbara svenska prylar t.ex. visst blir det dyrt att köpa tåg osv till rw, men de jag har köpt har jag icke ångrat.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"visst blir det dyrt att köpa tåg osv till rw, men de jag har köpt har jag icke ångrat."
Visst, bara man får behålla grejjorna ![]() Vart kan man köpa ad-ons till RW på skiva? Jag är INTE emot betalrutter lok mm, men jag vill inte ha en massa krångel! Jag är snart på väg å få lägga in mig på vilohem..... ![]()