![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Blir man tvungen köpa tåg till Bergslagsbanan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja det måste man, typ 380, eller så får man skippa att köra dom scenarioena
Jag Tycker både Micke och SAD har gjort stort misstag av att blanda in payware EDIT Jag kan ju förlåta micke att han la in RC-loket, men om man inte har loket !!, på grund av att man inte tycker det är snyggt, så kan man nästan inte spela nått på rutten, synd. Fast man kan spela något scenario med x7
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-07-27 klockan 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ojdå!!
Då kan jag tyvär inte pröva Bergslagbanan. I´m sorry Micke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Bara för att jag använt paywere i ett scenario, så betyder det inte att man inte kan köra nått av dom.. Jag har varit noga med att se till att det finns scenarion med endast tåg som är gratis samt att jag inte råkat använda objekt från en betalrutt i min rutt (t.ex växter) för då hade det inte gått att köra rutten alls (eller jo det hade det men man hade saknat objekt. Så det finns scenarion med endast gratiståg, så det går att prova ändå. Sen kommer jag göra nya scenarion efter hand när jag har tid och lust, där bara gratiståg ingår osv. Sen är det inte jättesvårt att göra egna scenarion ![]()
![]() |