![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Vet du eller ingen varför inte trollhättan rutten går att öppna? Får ju error , men X-track verkar inte gå att få in i MSTS mappen utan hamnar bara på downloads mappen...
Nu börja de brännas , jag kanske har upptäckte felet, de är att jag kan inte få in X-track i MSTS mappen eftersom när jag ska öppna den får jag åtkomst nekad hela tiden , därför har ja inte X-track, men då e ju bara de hur jag får in den i MSTS mappen?????
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-26 klockan 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Använde du X-Tracks installationprogram? Om inte så ska du placera dem i Global-mappen under Trains Simulator-mappen. Vad stod det i error-meddelande? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej , hoppas det går att lösa , efter att din rutt laddat får jag upp en error ruta som heter error: continue sedan strå de No extended shape data for A1t1 mStrt.s Sedan väljer jag , ja alternativet kommer de en till ruta där de står : Failed to open shap file Global\Shapes\A1t1mstrt.s
Jag har ju winrar, när jag packar upp filen till MSTS mappen , men ska försöka packa upp den till Global mappen , men tror inte de gå... kanske e X-track??
![]() |
#5 | ||
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Citat:
Det där felmeddelandet som du sa, får man om man saknar spårbitar, och det ser ut som du saknar Xtracks. Som sagt, lägg in New roads före Xtracks. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Rätt, Bombardier! Newroads och X-tracks till Global.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-04-26 klockan 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag hittar Newroads i MTST
![]() ![]()