![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
okaj men de va de 2 programen bara för den ena har fastnat precis i slutet när jag försökte ladda ner den
![]() ![]() PS kan de filerna va kvar där eller ska jag ta bort dom, jag har kopierat alla till de rätta mapparna iallafall.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-25 klockan 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Japp , i accept , start downoad men inget händer , den har bara " laddat" i snart en timma men inget händer... nåt e fel...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Konstigt!
Försök igen på nytt. För mig går laddningen bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte hur jag ska göra 1: nedladdningförsöket gick men sedan fastar den och visar 6 nix nu 7 timmar kvar.. nåt e fel , går de verkligen inte att lösa på nåt annat sett? Den 1:a filen: New road håller jag på att installera nu iallafall.. men den andra X-track... ???
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
X-Tracks egen hemsida är nedlagd, så det är därför finns den hos Trainsim.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Okaj men de gå inte för mig, jätte konstigt, du har ju den , går den inte och lägga upp på forumet , här i tråden som zip fil eller nåt? annars får jag väl försöka nån annan dag men e så nyfiken på de svenska tågen och din Trollhättan bana, längtar ju så himla mkt.. men de där X-track...??? som jag behöver
![]()
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Du kan prova och besöka UKtrainsim. reg. krävs.
http://www.uktrainsim.com/filelib-di...m_path=,oc=465 Globalmappen (X-tracks ligger i) är stor och det går inte lägga upp här.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-04-25 klockan 23:09. |
![]() |
![]() |