|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#16 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Yea man, it's done!
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Join Date: May 2003
Location: Östergötland
Posts: 864
|
Riktigt fin vagn måste jag säga!
Stort tack till X7-teamet
__________________
Mvh Alexander |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2009
Location: Stockholms län
Posts: 498
|
Höller med, förutom dessa irreterande ungdomar som klottrar och inte kan stava, och inte nog med det - tjejen i hytten bölar så fort jag nuddar henne. Vilken romeo jag är!
Helt underbar modell må jag säga!
__________________
X2an!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2009
Location: Västergötland
Posts: 258
|
Lite sent kanse men, Tack! Jättebra jobb!
![]() .Ett fint tillskott till vagnsparken .
__________________
/ MVH Elias |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Ja, jag ska också tacka. Mycket kul med ett svenskt fordon med riktig hytt så att man kan sitta och "knappa" lite...
Tackar!!!![]() ![]()
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Location: Finland
Posts: 99
|
Där jag kan hitta denna KUID?
![]() <kuid:67375:1027> |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2004
Location: Lom - Norway
Posts: 1,272
|
Länken till X7/U7 Hytt finns i forumet Auran Trainz > Downloads > Download x7/u7 post #6.
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Last edited by svenolov; 12-22-2009 at 05:25 PM. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Location: Finland
Posts: 99
|
Jag får den här typen av meddelande när jag försöker infoga X7/U7 till spåren, så finns det något sätt att lösa problemet?
Last edited by juhis; 12-27-2009 at 10:16 AM. Reason: För stor bild... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 1,430
|
Laddat hem denna??
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....44&postcount=6
__________________
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Last edited by leoj; 12-27-2009 at 11:15 AM. Reason: blev fel i svenskan :P |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Location: Finland
Posts: 99
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
|
Är det nån som vet varför inte X7 och U7 fungerar?
![]() Jag har trs2006 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Medlem
Join Date: Apr 2004
Location: Lom - Norway
Posts: 1,272
|
Quote:
Originalskripten till TRS2006 är lite buggiga när det gäller ljud och det påverkar spakarna i hytten negativt. Av någon anledning så uppdateras strömavtagar- gaspådrag- reglagen ständigt, utan att man rör vid dem. I TRS2004 och TS2009/10 uppdateras de bara när det sker en förändring, d.v.s. när användaren påverkar reglaget. Detta går att åtgärda genom att modifiera configfilerna, men då kan det bli flera versioner av X7/U7 och det vill vi hellst undvika. Jag åtgärdar detta problem i skripten istället. Jag håller på med detta just nu, så det kommer en uppdaterad version inom kort.
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Last edited by svenolov; 12-27-2009 at 04:44 PM. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
|
Det var inte de felen jag menade. Det jag menade är att jag inte kan sätta tåget på spåret.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 1,430
|
__________________
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Det fattas säkert något som du inte installerat. Kolla upp vad som fattas och ladda ned det och installera, är det enda råd jag kan ge!
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|