![]() |
X7/U7 Diskussion
2 bifogad(e) fil(er)
Inför releasen av X7/U7:
Modellen blev ganska avancerad och frågetecken kommer att uppkomma trots att dokumentationen blir omfattande. X7-teament (LAn, Korvtiger och Svenolov) kommer att försöka besvara frågor efter hand: Här kan du posta allt som rör X7/U7!!!! |
Är rubbet färdigt?
|
Uppladdningen av X7/U7
Vi kommer att öppna en tråd under Download idag. Där kommer jag att först posta dokumnetationen till X7/U7 så ni kan "läsa in er". Modeller och alla tillbehör kommer till helgen.
OBS!!!! Skriv inga inlägg i Download! GÖR DET HÄR!!!! X7-teamet gm |
Ledsen Ian, satt med båda två i tabs och skrev i fel tab, och ytterligare en gång, väldigt intressant läsning, modellen verkar helt fantastisk.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Jag vill tacka alla som varit inblandade i utvecklingen av denna fantastiska motorvagn! Tack så mycket!
Helt underbar att köra och använda! :tumme_upp: |
X7 u7 fungerar inte
Hej! Tåget fungerar inte hos mig. Snälla kan nån hjälpa mig?:vetej:
|
Fint, med jag saknar en grej. Destinationer. kuid:67375:1004.Var kan jag få tag i denna? :vetej:
|
Citat:
SJ Destinationsskyltar X5_X7: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...544#post199544 |
X7
Tjena Hur får man bort "Klottret" som står Godjul och Gott nyttår Lian,Svenolof,Ekan på sidorna på X7
Hälsningar Kenta978 |
Citat:
|
Citat:
Om ni inte löser detta själva får jag väl ladda upp en sanerad X7. PS. Jag visste att det skulle vara till förtret, men jag är nu en gång en retsticka - speciellt till jul. DS. |
Citat:
|
Citat:
Nu var du allt lurig va ? Nä men det var ju inte särskilt svårt fast en kul liten överraskning ändå! än en gång, tack så hemskt mycket för denna underbara motorvagn som är ännu bättre utan "klottret" ;) |
Citat:
Hälsningar Kenta978 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:32. |