|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2009-11-26, 00:40 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2009 Ort: Stockholm 
				 |   

Fy Faaan vad snyggt det blir!!    
				__________________ //Klinga.   | 
|   |   | 
|  2009-12-23, 22:51 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2009 Ort: Stockholms län 
				 |   

Säg, rör det sig i smeten? Hur går det? Inget nytt om X5-an

__________________ X2an!   | 
|   |   | 
|  2009-12-24, 08:16 | #3 | 
| Veteran Reg.datum: Nov 2001 Ort: Onsala,  , Sweden. 
				 |   

Nej, inte just nu, sleven har varit i X7-bunken och nu tar jag lite vila över jul- och nyår, sen skall X7-bygget dokumenteras så att X5 går fortare och säkrare att bygga. Men sen skall jag röra om i X5-smeten igen!

__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2009-12-28, 17:45 | #4 | 
				 |  091228 

Snickrat till Mvagnen idag och testat i Trainz, ser hyfsat ut. Inget konstigt än så länge (peppar-peppar).

__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2009-12-30, 17:19 | #5 | 
				 |  091230 

Idag har jag gjort gavlarna och separerat det yttre från det inre. Inkråmet ligger till grund för inredning och ev. hytt. Det yttrre är i princip klart så när som på alla fästpunkter som skall dit såsmåningom, plus lite justeringsarbete. Biderna visar utsidor och de sista tre inkråmet. Gott Nytt År! 
|   |   | 
|  2009-12-30, 17:24 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: Nov 2002 Ort: ,  , Sweden. 
				 |   

Fina grejer! Vad har du för verktygslåda? Själv har jag börjat med blender. LokKalle 
				__________________ KAH | 
|   |   |