Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-02-26, 18:52   #8
Erik Götborg
Skånsk användare

Reg.datum: Oct 2002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Schulz Visa inlägg
Jag är inte irriterad av att han har fått köra lok, utan på hur han framför det. Skapa en ny tråd för det när det finns lämpliga trådar som "Positiva tråden".

Gillar verkligen inte när nybörjare på alla webbens forum skapar trådar och inte läser regler och vad som är rutiner och liknande. Bara så är det...

Läs forumreglerna innan det börjar skrivas, så får alla en bättre "trivsel". Det gäller inte bara detta forum...

Förstår ej riktigt varför du tror jag är en besserwisser. Man tar väl lärdomar av tidigare erfarenheter och förmedlar dem istället för att vara tillbakadragen och ta tag i saker. Inte undra varför de flesta personerna i landet lider lite av depression och tillbakadragande för att de inte kan ta tag i saker och ting.
Det kanske är så att han skulle kunna skrivit detta i "positiva tråden" i stället, men du får ta allt med en nypa salt Christopher. Även du har gjort misstag, och jag likaså...

Men det jag reagerade på i ditt förra inlägg var ditt sätt att uttrycka sig på, man kan kan vara lite smidigare och säga det på ett lite annorlunda sätt, än att kläcka ur sig;

"Vad är det att skryta om egentligen?

Det går bra om du kan sköta dig lite bättre här på forumet. Du skapar irritation för tillfället."

Vem gynnar det att vara otrevlig mot medlemmarna på ett forum? Inte mig, inte "offret" och framförallt inte dig i detta fallet. Försök tänka lite på det framöver, tror du vinner väldigt mycket på det....och titta gärna över vad du skriver innan du postar och se hur det kan tolkas av läsaren, för det är inte alltid självklart att man tolkar det precis som du har gjort.

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:27.