![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Snygg bild!
![]()
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Tack Daniel och alla andra.
Ugglan: Menar du verkligen att du aldrig åkt med en Volvobuss? Det låter ju väldigt udda... Det är mig veterligen det vanligaste fabrikatet på busschassin i Sverige. Du säger förresten i ett tidigare inlägg att "Ah! Volvo, och det säger allt". Hur var det egentligen på den fronten? ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2007-11-28 klockan 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]()
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik Senast redigerad av Jared den 2007-11-29 klockan 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Simon, kör du på heltid eller är det extraknäck?
![]() |
![]() |
#5 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
tycker om både volvo och scania, men måste ändå säga att jag föredrar scania...gärna min egen
![]() Fast stabil och volvo....nja, hör de ihop? ![]() Körde själv en FH i ett par veckor istället för min scania. Det var då en tridem med hel luft...och där fick man allt hålla tungan rätt i mun när man fick möte me andra långtradare på smala vägar. Den var överallt. Har några filmer på youtube där jag kör, lite smakprov ![]() http://www.youtube.com/watch?v=_Efbn...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=pngQ6...eature=related