![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
|
![]() Citat:
För ungefär en månad sedan (se inlägg #33) så frågade jag om någon av er, som använder STW vägskydd, hade lust att testa en variant av signalsystemet. Ingen har hört av sig! Själv har jag inte haft någon tid över att göra dessa tester. Jag tolkar ointresset som om att ingen kommer att använda STW vägskydd i framtiden. Du bör ha en slutpunktsstopplykta (spsi) före en stoppbock om det gäller ett tågspår (slutstation/säckstation). På en bangård (växelspår) ska du inte ha en spsi före en stoppbock.
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2011-09-12 klockan 23:07. |
|
![]() |
![]() |