![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Det har väl framgått att jag inte dömer ut RW, utan bara påtalar vissa brister i jämförelse med andra simulatorer. Lätt att bygga vidare på plattformen? ![]() Nu till den stora vinsten? Fredrik, där håller jag inte med dig på någon punkt som du nämner. Detta har ju inte något med RW att göra, men eftersom du tar upp det så kan svara dig på vad jag tycker om Steam. Det finns absolut ingen fördel att vara uppkopplad till Steam som inkräktar på min installation och ändrar på saker som är mitt eget beslut. Det finns säkert flera sätt att undvika detta också, men nu börjar det bli för mycket. Så jag tar hellre omaket att ladda hem en patch den dan jag anser att jag behöver den. Det är ett litet besvär, jämförelsevis. Ett exempel. Jag ändrade key-mappingen i berörd blueprint för att kunna framföra ett tåg som jag tycker är komfortabelt. Det gick ju bra, ända tills jag startade RW nästa gång. Steam såg att det fanns en fil som inte alls stämde överens med vad DE tycker vara komfortabelt. Så nu sitter jag med originalet igen och suckar djupt. Till sist. Jag har inte sagt något nervärderande om MSTS. Jag råkade bara nämna att RW står på samma nivå och inte har kommit längre.
![]() |