![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hallå!
Nu är den nya versionen av "superrutten" Alföld ute. Denna gång med ytterligare nya linjer, och i samma fantastiska detaljrikedom som tidigare. Tyvärr finns den inte som uppgradering till tidigare version, man måste ladda ner hela rutten på 1,1 Gigabyte! Men den rekommenderas varm, innehåller allt från "Ungerns västra stambana" till små enkelspåriga, oelektrifierade lantlinjer med STH som ger mig nervösa ryckningar... ![]() http://jadro.yofej.hu/index.php?opti...id=16&Itemid=3
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() Jeg har prøvd å laste ned ruten flere ganger , den downloader i 22 minutter og så er den ferdignedlastet men ikke i zipfil. Kun en hvit firkant som ikke funker til noe . Flere som opplever dette ? Må jeg ha tidligere utgaver av ruten liggende inne fra før ? takknemlig for svar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
22 minuter låter för lite för en så stor fil... Det är en exe.fil iaf.
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag laddade hem rutten. Tyvärr innehåller den massa Act-filer, con-filer m.m. Jag tog bort alla dessa filer och får ändå felmeddelande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Vad får du för felmeddelande? Dumt att det är aktiviteter och sånt med i rutten, när inte tågen följer med.
![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det är löst nu, äntligen. Det var con-filer som blev kvar.
Jag skulle ha installerat till skrivbordet och sen gallra bort filer innan jag flyttar till Routes-mappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Fikk lastet ned og installert ruten , den var kjempestor og utrolig fin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Ja, det är den verkligen! Ladda ner lite ungerska tåg också, de är fantastiskt välgjorda med bra ljud och hytter!
![]()