![]() |
Alföld 6 har släppts!
Hallå!
Nu är den nya versionen av "superrutten" Alföld ute. Denna gång med ytterligare nya linjer, och i samma fantastiska detaljrikedom som tidigare. Tyvärr finns den inte som uppgradering till tidigare version, man måste ladda ner hela rutten på 1,1 Gigabyte! Men den rekommenderas varm, innehåller allt från "Ungerns västra stambana" till små enkelspåriga, oelektrifierade lantlinjer med STH som ger mig nervösa ryckningar...;) http://jadro.yofej.hu/index.php?opti...id=16&Itemid=3 |
Citat:
Jeg har prøvd å laste ned ruten flere ganger , den downloader i 22 minutter og så er den ferdignedlastet men ikke i zipfil. Kun en hvit firkant som ikke funker til noe . Flere som opplever dette ? Må jeg ha tidligere utgaver av ruten liggende inne fra før ? takknemlig for svar :) |
22 minuter låter för lite för en så stor fil... Det är en exe.fil iaf.:)
|
Hej!
Jag laddade hem rutten. Tyvärr innehåller den massa Act-filer, con-filer m.m. Jag tog bort alla dessa filer och får ändå felmeddelande. |
Vad får du för felmeddelande? Dumt att det är aktiviteter och sånt med i rutten, när inte tågen följer med. :(
|
Det är löst nu, äntligen. Det var con-filer som blev kvar.
Jag skulle ha installerat till skrivbordet och sen gallra bort filer innan jag flyttar till Routes-mappen. |
Fikk lastet ned og installert ruten , den var kjempestor og utrolig fin:tumme_upp:
|
Ja, det är den verkligen! Ladda ner lite ungerska tåg också, de är fantastiskt välgjorda med bra ljud och hytter!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:47. |