![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2006-03-21 klockan 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
det loket äger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Du vet om att du nyss slog nytt rekord i grenen bumpning och fullständigt UTKLASSADE alla andra deltagare? Du tog det gamla rekordet med flera år...
Det jag vill ha sagt är att senast tråden var aktiv, var för fyra år och fyra månader sen...
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2010-07-18 klockan 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Det fanns visst en japan som startade i maraton vid Stockholmsolympiaden 1912, han gick visst i mål nyligen, det kallar jag bumpning!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Du har rätt, lan. Jag tog i för hårt. Tänkte inte på att Gunter 2 är ny. Som ny gör man ju en del missar. Det gäller överallt. Alla har vi varit barn i början...
![]() Har ingen egentlig ursäkt för varför jag tog i så hårt som jag gjorde heller. Onödigt och oschysst skrivet hursom, och jag tror min signatur gäller även mig själv just nu... ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
hehehehe vad är grenen bumpning
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Bumpning är att skriva i gammla trådar där ingen annan har skrivit på lång tid.
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Okej
![]()
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Och bara för att förtydliga, så det är sällan särskilt bra att "bumpa" en tråd.
Så man bör försöka undvika att skriva i gamla trådar. Det blir lätt galet annars... Men som sagt, ber om ursäkt för att jag tog i så hårt ![]()
![]() |
#11 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Nu har både du och jag, Dson, bumpat ordentligt genom att fylla på denna tråd, nu tror väl snart folk att Bengans gamla ommålning är en fullständig inovation!? Nog om detta för min del!
![]() |
![]() |
Taggar |
diesellok, t43 |
|
|