![]() |
T43 232 Bergkvist Insjön
2 bifogad(e) fil(er)
|
:eek: FY Vad snyggt tåg!!
|
det loket äger:tumme_upp:
|
Du vet om att du nyss slog nytt rekord i grenen bumpning och fullständigt UTKLASSADE alla andra deltagare? Du tog det gamla rekordet med flera år...
Det jag vill ha sagt är att senast tråden var aktiv, var för fyra år och fyra månader sen... |
Citat:
Det fanns visst en japan som startade i maraton vid Stockholmsolympiaden 1912, han gick visst i mål nyligen, det kallar jag bumpning! |
Du har rätt, lan. Jag tog i för hårt. Tänkte inte på att Gunter 2 är ny. Som ny gör man ju en del missar. Det gäller överallt. Alla har vi varit barn i början...:)
Har ingen egentlig ursäkt för varför jag tog i så hårt som jag gjorde heller. Onödigt och oschysst skrivet hursom, och jag tror min signatur gäller även mig själv just nu...:o |
hehehehe vad är grenen bumpning :tumme_upp::)
|
Citat:
|
Okej:tumme_upp:
|
Citat:
Så man bör försöka undvika att skriva i gamla trådar. Det blir lätt galet annars... Men som sagt, ber om ursäkt för att jag tog i så hårt:) |
Citat:
Nu har både du och jag, Dson, bumpat ordentligt genom att fylla på denna tråd, nu tror väl snart folk att Bengans gamla ommålning är en fullständig inovation!? Nog om detta för min del! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:20. |