![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
I ditt första inlägg fanns inte en enda stavelse om att du innehade tillstånd att publicera bilderna. I ditt andra inlägg angav du att du trodde att de inte hade något emot publiceringen, samt att du redan hade bilder på din egen hemsida. Att du har tagit bilderna själv ger dig inte alla rättigheter. Din reaktion på våra kommentarer runt omkring visar tyvärr att du inte kan hantera kommentarer på ett moget sätt, vilket jag beklagar. Mitt första inlägg var grundat på de kunskaper jag hade om ursprunglig utformning av PUL - och endast menat som en stilla undran huruvida du kände till detta. Att överreagera så på en fråga får mig att bli mycket förbryllad. Att fara ut med svordomar och att "skrika" i sina inlägg gör inte saken bättre. Därutöver att helt ogrundat anklaga forumsmedlemmar för stöld och piratkopiering är åtalbart, men jag väljer att ha överseende denna gång. Detta är också mitt sista inlägg i denna debatt - jag avser inte gå i polemik med någon i rubricerat ämne.
![]() |