![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag lägger patcherna i samma mapp som TS2010 och patchar därifrån.
Om det är rätt eller fel, vet jag inte. Men det har fungerat felfritt för mig i.a.f.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Tack Bengan - ska testa.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Sorry - du måste vara registrerad. Gör det - och anteckna användarnamn och lösenord. Kommer uppgifterna bort får du ett elände.
Lycka till med tian; bästa Treainz-simulatorn. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
TACK BENGAN!!!!!!!!!!!
Har du varit i närheten så har du nog fått både stor kram, blombukett eller nåt gott kluckande i flaska!!!!! Du löste problemet - tänk att en så enkel sak som att man måste lägga servicepacken på samma bibliotek som TRAINZ 2010 för att patcha - och inga manualer finns, mig veterligen, som säger detta......men - man lär så länge man lever..... Tack Nisse för svaret också - jodå jag har varit registrerad hela tiden när jag "kämpat på"...... Har kört ca 1,5 tim nu med bl a "Little Joe" på Avery Drexel-banan som förresten är byggd efter verkligheten - kollade Google Earth - tyvärr är banan riven men går att följa i alla fall i Google Earth. Nu skall jag försöka lägga in mina USA-favoritbanor Dermmys Clovis sub 2,5 och East Kentucky igen - helt fantastiska banor..... Tack än en gång för hjälpen!!!! |
![]() |
![]() |