![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Inte säker, men den borde ingå i någon av dom senaste vagnarna som jag har laddat upp, MEN jag kanske har glömt den ![]() Den kommer här för säkerhets skull ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag gjorde en gång en "osynlig" vändskiva som kunde placeras på några lämpliga ställen längs en linje, där man kunde vända loket.
Dessutom skar jag loss plogarna och animerade utfällning och nedsänkning och gjorde som en pantograf. Det fungerade bra då men intresset var lågt, så jag la det i den rymliga "malpåsen". Intresset har väl inte blivet bättre, eller ????
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker det hade varit kul grejer att få till på Tb, Från min sida är instresset stort iaf... särskilt de animerade plogarna... sen hade jag en liten fråga med, är det bara jag som får de här skuggorna i vissa vinklar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Närå, skuggmeshen borde görs om!
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Lite bilder på Tb i aktion.
Länk till Tb Turner med tips här: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ghlight=turner
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Sådan vändskiva vore ju smidigt att sätta i änden av olika linjer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Var för snabb vid installtionen av denna vagn och lät den skriva över allt.
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....4&postcount=24 Så en av dina Kemiravagnar blev överskriven vid installationen. Lennart. Klart att intresse finns för animerad plog.