![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Hej, jag saknar bara en grej <kuid:255314:1201> förarhytten. jag hitta den inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det är något knas. Jag lyckas inte Registrera mig på den hemsidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Antog att du inte vill ha kommentarer i vägtråden heller, så;
Man tackar och bockar för vägarna, dessa må finnas i mängder, men av någon skum anledning aldrig av den typen man söker... ![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej ekan! Dina Sggmrss-vagnar överskrev din SJ Z65 BVR, tyvärr... (tror det var Sggmrss-vagnarna, vart lite mycket där på slutet
![]()
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Risken finns att det kan bli fler gammla objekt som kommer att skrivas över, i så fall får ni hojjta till. Anledningen till det beror på två saker: - dels att jag har skrotat många av mina gammla grejjor. - dels på min datorkrash, vilket gjorde att mitt TRS2006 (som jag använde som "reservdelslager") gick upp i rök, med den påföljden att jag inte kunnat göra som jag gjorde tidigar, att allt nytt som jag lägger upp hade jag clonat med nytt kuidnummer i 2006, där även allt som jag har laddat upp tidigare fanns sparat, och alltså eliminerade jag då risken för kuidkrockar/överskrivningar i och med det. Localdisken till mitt 2006 finns väl i.o.f sparad på min krashade hårddisk, men jag varken orkar, eller har tid, att återskapa den, inte nu i alla fall.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej, har upptäckt ett litet fel som kan lätt ändras. Det handlar om BFS9.
vagns sidorna är åt fel håll. (måste spegelvändas) se bild. Dom två nedersta bilderna är spegelvända och åt rätt håll som det ska vara. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Ursäkta ett blindstyre men de två nedersta har ju texten spegelvänd. Tvåorna är ju t.ex. fel. På vilket sätt är de två översta fel när de iaf har texten rätt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
jag har bara spegelvänt bilden, det är därför texten är spegelvänd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
På den sida där det saknas ett fönster mitt på vagnen så ska godsdörren sitta till höger, och på den andra sidan till vänster på vagnen. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#13 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gillar rälsen från din senaste uppladdning. OK, kanske lite väl tätt mellan alla slipers, men gillar dom träslipers i.a.f. Är det som vanligt, en egen ommålning av någon annans räls, om inte. Vart kan man då hitta dessa?
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....0&postcount=16
![]() |
#14 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Originalen finns här http://jointedrail.com/index.php/fre...ide-items.html, amerikanska alltså, och därför som det är tätare mellan slipersarna än på våra svenska spår ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Måste ju bara säga, stort tack för dem fina sakerna du delat med dig av! Svenska lowpolyhus som man kan sätta ut i mängder (ok, inte för många kanske, då ser det inte jättesnyggt ut...) har vi inte jättemånga av. Stort tack!
![]()