![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snyggt Hammarn.
![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jobba enbart med STL-loken, de gamla STW vill jag helst glömma!
Du gör ett jättejobb Rac, och jag skall försöka hjälpa till så gott jag kan! Undertecknat: "backupidioten"
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hojtar om jag stöter på problems
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Så vart det SJ F med passande Nattinatti tåg då jag styr mot kudden nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Va tror ni om dem? Ser de bra ut och Lennart ger sin välsignelse kan jag ju släppa dem ikväll?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Du gör som du vill! Men om du kan få F-loket i samma nyans som vagnarna skulle det bli mer enhetligt.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har försökt följa Dm och Da's nyans på både Du och F men vet inte vilket som blir snyggast? Va tycker ni? Kan ju kanske köra en texture group med en av varje?
Testade lite olika vagnar precis och är bannemig inte lätt att anpassa till alla olika färger på olika vagnar... ibland är det inte ens i närheten ibland perfekt ..får ha lite insikter här är jag rädd vilket ni tror blir bäst? Senast redigerad av rac_hammer den 2014-12-10 klockan 17:59. |
![]() |
![]() |