![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]()
Sammansättningen på X2000 :-) ska man vara korrekt finns det ett par varianter av bistrovagn, med eller utan lastdörr.
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Tackar vi för! Då har jag koll på läget.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Precis! Det var den jag utgick ifrån. Såg där att vagn 1 och 2 verkade vara 1:an klass som jag inte hade koll på
![]() Hmm, den du länkade verkade vara mer aktuell än den jag har. Stolsplaceringen är densamma fast lite olika färger. Tur det ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Jag blir lite konfunderad över vagnskissen.
Det står Vagn 1-7, vad jag vet så går X2000 bara som mest 6 vagnar + driv. Drivenheten har ju bara hjälpkraft till 6 vagnar (om jag inte minns helt fel). Jag antar att de 7 vagnarna är alla nummer som finns, men att man inte har alla i ett tågsätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
UA2 (1:a Klass)
![]() Komplett med interiör och pentry. Notera att dörrvaktslampor är installerade. 28.jpg 27.jpg