![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kör du Rail Works TS2014? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 81.54% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 18.46% |
Antal röster: 65. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det skulle vara intressant att veta om hur många av forumet som kör RW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Kanske borde frågan ha utökats med alternativet om man HAR RW. Jag HAR den men kör den ytterst sällan...
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Jag tror jag hade lagt denna tråd i någon annan forumdel. Alla kanske inte går in här och läser!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vad vill du få ut med den frågan, Totte?
Jag kör RW mest, men tog ett uppehåll under våren då andra intressen tog min uppmärksamhet. men har nyligen återgått till bygget av Dalabanan nu.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jovisst, det fanns en gammal tråd omröstning om det. Den säger mig ingenting, kanske har många slutat med RW. Så därför tog jag upp frågan på nytt. Kul att många redan har röstat och hoppas det blir fler. Trevlig sommar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Her kjøres kun msts fremdeles
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Kanske även OR? Om du inte provat så gör det!
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag bygger bara i MSTS och kör mest MSTS, men RW är roligt för brittiska rutter och bra grafik. Helt klart den bästa simulatorn för att köra brittiskt!
![]()
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag kör RW. Tycker det är roligast. Tidigare var det trainz som jag lirade mest. Nu är det dock mycket annat som tar upp tid då det blir inte mycket simulator. Även om man har sommarlov så här man en hel del att hålla på med.
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Jag äger senaste versionen men spelar det ytterst sällan. Om jag bygger något blir det som vanligt till Open Rails Train Simulator.
Jag tycker Railworks blir så stelt efter en stund. Grafiken spelar liksom ingen roll eftersom spelmotorn är relativt dålig om du frågar mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
43 RW-användarna kör. Det är många.
![]() |
![]() |
![]() |