![]() |
Hur många av forumet som kör RW i dagsläget?
Hej!
Det skulle vara intressant att veta om hur många av forumet som kör RW. |
Kanske borde frågan ha utökats med alternativet om man HAR RW. Jag HAR den men kör den ytterst sällan...
|
Jag tror jag hade lagt denna tråd i någon annan forumdel. Alla kanske inte går in här och läser!
|
Vad vill du få ut med den frågan, Totte?
Jag kör RW mest, men tog ett uppehåll under våren då andra intressen tog min uppmärksamhet. men har nyligen återgått till bygget av Dalabanan nu. |
Citat:
|
Hej!
Jovisst, det fanns en gammal tråd omröstning om det. Den säger mig ingenting, kanske har många slutat med RW. Så därför tog jag upp frågan på nytt. Kul att många redan har röstat och hoppas det blir fler. Trevlig sommar! |
Her kjøres kun msts fremdeles :grin:
|
Citat:
|
Jag bygger bara i MSTS och kör mest MSTS, men RW är roligt för brittiska rutter och bra grafik. Helt klart den bästa simulatorn för att köra brittiskt! :)
|
Jag kör RW. Tycker det är roligast. Tidigare var det trainz som jag lirade mest. Nu är det dock mycket annat som tar upp tid då det blir inte mycket simulator. Även om man har sommarlov så här man en hel del att hålla på med.
|
Citat:
Men grafikken på or er flott:) |
Jag äger senaste versionen men spelar det ytterst sällan. Om jag bygger något blir det som vanligt till Open Rails Train Simulator.
Jag tycker Railworks blir så stelt efter en stund. Grafiken spelar liksom ingen roll eftersom spelmotorn är relativt dålig om du frågar mig. |
43 RW-användarna kör. Det är många. :tumme_upp: Men, få kommenterar till forumet. Vad beror det på? Är det så ni inte vågar, eller?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:31. |