![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Igår kom efterlängtade 18mm regn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Totte. Det var kanske Erik H som spottade på Arlanda.
![]() Stickanw
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hmm, inser att det är mindre än en månad till man är 18 år!
![]() Får man säga grattis ännu till hammar'n än förresten? Nu borde du väl ha hunnit bli pappa, har ju gått ett tag sen du skrev att det var nära! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jockes grattis i förskott
![]() ![]() ![]() beklagar det med tjejen... tro mig även om det suger just nu kommer det bli lättare och du kommer träffa nån ny eller så blir ni ihop igen...det ger sig med tiden även om tomheten är jätte jobbig i början...det vet jag.. been there.. men fortsätt kämpa på det blir det bättre med tiden. jag e 27 och haft mina upp och ned gångar i kärlekslivet men så en dag kommer du träffa henne med stort H! i mitt fall var jag 26 när jag träffade henne ![]() Senast redigerad av rac_hammer den 2013-11-06 klockan 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jorå, jag tror nog själv det blir bättre! Kändes verkligen inte rätt, knappast för nån av oss, mot slutet. Då är det bättre att skiljas som vänner
![]() Och ett STORT grattis till dig, hammar'n!! Barn är oftast jobbiga tycker jag, men ibland har dem verkligen sina stunder ![]() Och så är man äntligen klar med ADR-utbildningen efter två veckors plugg. Nu är det dessutom bara runt 20 dagar tills man fyller år, och kööörtkort! ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hehe, riktigt kul att köra lastbil!!
![]()