![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jockes, såg att du har problem att få igång ditt Trainz, vad menar du med "inte få igång", funkar inte launchern, eller kommer den (startrutan) upp, men spelet och/eller CM går inte att starta, eller........??
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Vad är inte fel, känns det som... Har problem med lanuchern, den står hela tiden och "Updating trainz asset Database". Nu gjorde även TRS2010 det, även om jag aldrig startat spelet... Den rutan poppar upp hela tiden (går inte att starta spelet, för när den väl laddat klart, och man trycker på annan knapp kommer den upp igen), och så fortsätter det i all oändlighet.
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]() Citat:
Kontakta annars Auran. Du kan även visa mig i mkp i sommar.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Fick det faktiskt att funka nu, men tack ändå Tobbe! Har uppdaterat Trainz nu och installerar allt innehåll från Trainz 2009 nu, sen ska jag bara lära mig använda spelet..! Är tydligen en del skillnad från Trainz 2009 har jag märkt.