![]() |
Frågor ang. Trainz 2010
Hej! Man brukar få hjälp otroligt snabbt här ju, så passar på att ställa lite frågor till er.
Köpte Trainz 2010 idag, och undrar vilken version man bör stanna på? Är det den innan MP? Och stödjer den versionen en rutt jag byggt i Trainz 2009 SP4? Annars får jag börja om mitt bygge... :rolleyes: Och har någon annan fått Seriennummret till spelet UTANFÖR själva fodralet? Min nyckel sitter(satt) nämligen utanför och satt helt synligt... (köpte den på Åhléns för 50kr, så är ingen större fara för min del). //Jocke! |
Du bör stanna vid build 49933. Och banan slipper du att bygga om. Dock kan du råka ut för en otrevlig överraskning att banan ser ut som en symfoni i färger. Det har många här i Forum råkat ut för. Men för det finns hjälp: Skriv in i Sök/Forum "Spår som trasmattor", läs och verkställ. Jag förutsätter att du lagt över cdp-filerna, som krävs, från nian till tian.
Lycka till och trivs med tian. Nisse |
Jockes, såg att du har problem att få igång ditt Trainz, vad menar du med "inte få igång", funkar inte launchern, eller kommer den (startrutan) upp, men spelet och/eller CM går inte att starta, eller........??
|
Citat:
|
Citat:
Kontakta annars Auran. Du kan även visa mig i mkp i sommar. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:46. |